Mkcmn benimde yakın zamanda alt ast yüksek cıkınca şüphelendiler safra asidi sonucum cıkmadı. Ama ben makaleleri falan arastırdım. En iyisi vakanın yönetimi tabi sizin değerleriniz bebeğinizin durumu bunlar değerlendirilir öyle karar verilmeli. Ama araştırmalarıma göre 38. Haftada bebeği almak bebek ölümlerini azaltmış yani illa normal diye tutturmayın derim cünkü normalde sezeryanla aslında tercih bebek be anne için en iyi olanı🙏 Sağlıcakla kavusun . Ben prematüre hemşiresi olarak diyorum 37.haftama sağlıcakla gelenimde fazla beklemeden alsınlar 😁😁