Merhaba hanımlar allerjik çok arttı o yüzden sürekli hapşırıyorum biraz önce çok şiddetli hapşırdım ve kasıklarıma resmen biri bıçak soktu öyle bi agrı girdi keskin iki büklüm kaldım sürekli hapşurdugımda kasıklarıma agrı girer ama hiç bu kadar büyük bi agrı olmamıştı korktum doğrusu normal midir