Geçen hafta çarsamba gecesi 04:00 de lavobaya kalktığımda farkettim nişan gelmişti daha sonra hafif bel agrısı başlamıştı evin içerisinde dolanmaya başladım hatta evi topladım 🤩1,5 saat bu şekilde oyalandım sonra eşim kalktı bende sancım olduğunu söyledim. Hemen duşa girdim . Hafif ağrılarıma sıcak dus hafifletmişti.sabah ezanı okunmaya başladı namazımı kılıp yola çıktık yolda kasılmalarım başlamıştı şiddetleniyor ve azalıyordu yarım saatte 07:00 de hastaneye vardık. Hemen çatı muayenesi yaptı doktor 5 cm açıklığın var dedi ve şaşırdı 😲😀 Daha sonra nst ye bağladım açıklığım 7 cm sonra 8 cm oldu tabi ağrılar şiddetlendikçe açılıyordu. 1 sanıye oh agrı geçiyorsa 1 dakika ağrı sürüyordu. Ve açıklığım 10 cm olmuştu doktorum agrın başladığında tüm nefesinle ıkın dedi kuvvetli tüm nefesimi toplayıp bir ıkındım ikinci de ıkındım ve 1 dakika da yavrum çıktı😍 09:38 de dogdu .Bir rahatlama oldu o an kucağımda yavrum onu görünce rabbimin mucizesi şükrettim🤲🏻Rabbim herkese yaşatsın 🌸 bende nasıl olcak dogcak derken nasip oldu. Ama çok pozitif bir doğum olacağını hep düşünüyordum öyle de oldu. Son güne kadar yürüyüşlerimi yaptım. Aksatmadım. Bu arada oğlum 3350 gram doğdu 36+2)😍🥰