Gamze4161 9 hafta 4 günlük hamileyim fakat bugün başlayan kuru öksürük ve hapşırık gribe çevirdi ıhlamur içtim ilaç içemediğimden. Acaba hamilelikte grip olan var mı? Varsa nasıl geçtiler? Doktoru ilaç verdi mi? Görüşlerinizi yazarmısınız🌸
ilkannelikkk Gamze4161 Ben oldum ama hemen geçiverdi grip olmayı da çok severim heraldi o yüzden çok olmuyorum 😄 ıhlamur tükettim ekstra hiç bişey yapmadım 🤷🏻♀️
Brcklc @Gamze4161 nane limon icdim bol c vitamini aldım greyfurt limon portakal sıktım icdim kemik suyu tavuklu çorba ve terleyerek istirahat ediceksin iki güne hicbirseyin kalmaz boğaz ağrın oksuruk içinde tereyağı erit içine pekmez zencefik tozu kat ılık şekilde kaşıkla herşeyi ılık tüket gecicekdir geçmiş olsun