Bu ay yanma olduğu için enfeksiyon ihtimaline karşı soğan suyu içmeye başladım yaklaşık yedi sekiz gündür içiyorum ama iki üç gündür acayip kasik ağrısı yaptı yumurtlama günüm biliyorum ama o gün ağrır geçerdi bir iki saate bu sefer iki gün önceden başladı ve ara ara iğne batıyor gibi ağrıyor normal mi sizce soğan suyu içerken bunları yaşayan var mı.