bsrdgn Kizlar merhaba 12+5 günlük hamileyim. Yeni yeni çok sık olmamakla birlikte kasigimla beraber vajinama doğru bıçak saplanır gibi agri oluyor doktorum idrarinda yanma yoksa normal dedi ama endise ediyorum bu durumu yasayan varmi ?
rmeysaa12 bsrdgn İdrarında yanma yok ise yani enfeksiyon yok ise, bebeğin büyüdüğü içindir. Ama içinin rahat etmesini istiyorsan bir sağlık ocağına idrar tahlili ver bence ☺️ Geçmiş olsun. Sagsalim alırsınız insAllah kucağınıza 🤲
bsrdgn rmeysaa12 aynen canim öyle yapmayı düşünüyorum. Eğer ki bisiy çıkmaz ise rahatlarim sagol yine de ❤️