Mrveylmzzz Merhaba ben 23 şubatta adet oldum 6 gün geçikme sonucunda test yaptım pozitif geldi doktora hemen gitmeli miyim yoksa 5-6 haftalığımı beklemeliyim
Damla60 Ben 4 haftalıkken öğrenmiştim. 6 haftalık olunca gittim doktora . Kese ancak görünüyor çünkü. 8 haftalıkken de kalp atışlarını duymuştum.