Merhaba arkadaşlar,
11:30 da spinial sezeryan ile doğum yapacağım Allahın izniyle 🙏🏻
ilk doğumum 39+5 deyim bebeğimin iri olması ve kafasının tam girmemesi nedeniyle daha fazla normali beklelememe kararı aldık
Heyecan, korku değişik duygular bir arada…
Sağ salim gelsin eninde sonunda ordan çıkması gerekcek ilk doğuran kadın ben değilim diye moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum
Tecrübelilerden önerilere açığım
şimdiden teşekkürler 🥰