Ecemozsari 20 günlük bebeğe kendi kafaniza göre 90 ml mama mi verdiniz ? 😥 Bebek doğduktan sonraki ilk 3 ayı 4. Trimester gibi düşünün. Size yapışık yaşayacak. Sizin kokunuzu alacak nefes alışverişlerinizi hissedecek. Ağzının aranması normal benim ki 50 günlük hala yapışık yaşıyoruz. Meme istemiyor aslında aç da değil o sadece sizi istiyor. Kendini güvende hissetmek istiyor. Eğer şimdi emzirmezseniz sütünüz çoğalmaz. Bana ilk ay bebeği kucağa alistirma bu çocuk doymuyor hep aranıyor aman aç mi mama ver diye diye beynimi yediler. Siz sürekli emzirin koyununuzdan hiç indirmeyin yapışık gezin. Mama verince büyük ihtimal uyuyordur doyduğu için değil o mama ona ağır geldiği için uyuyor. Gündüz en fazla 1 1 buçuk saatte gece ise max 2 saatte alarm kurun emziğin. Uyanmazsa uyandırıp emzirin sarılık olmasin