Erkeğin (-) negatif olması sorun değil. Kadın negatif (-) olursa kan uyuşmazlığı var demektir. İlk bebekte bir problem olmuyor ama yinede 28. Haftada bir iğne vurulmanız gerekiyor. Diğer çocuklarda doktorlarınıza özellikle danışın durumu çünkü problem olabiliyor.