Deniz95 26 haftalık gebeyim. Kızım olacak inşallah. Bebeğimin cinsiyetini öğrendiğimde ela olsun dedim şuan eladan sıkılır gibiyim ama başka isimde beğenemiyorum ela beni çekti resmen ☺️ Ama bazen bana bir şey o an çok güzel görünür biraz zaman geçince neyini beğenmişim onun derim isim konusunda da aynısı olsun istemiyorum sizden yorum bekliyorum. Ela ismi sizce nasıl? Önerebileceğiniz isimler var mı☺️
Selinbati Deniz95 Bende öyleydim ilk kızıma hamileyken eliz ismi hayalimdi onu koyucaktim kesin ama yanına farklı bir isim daha aramaya başladım doğurmama son 1 hafta kala buldum ismini Eliz Balım koydum yine hamileyim cinsiyetini Bilmiyorum ama bu sefer yine bir kızım daha olursa ismini ya lina yada sayra koymak istiyorum 🥰
Arse89 Deniz95 Bende kızımın adını Ela Deniz olarak netleştirdik eşimle Ela ben istedim eşim Deniz istedi ben seviyorum açıkçası bizde son 8 gün kaldı doğuma 🤗
Melikeelanur Deniz95 benim kızımın adı da ela nur . ,❤️ İkinci kızıma isim bakıyorum bende bulamıyorum
Ferdali1 Vera yı beğeniyorum ben adel de güzel ama ikinci sıpanin da erkek olacağını öğrendik kısmet ☺️
mmek_2014 Kızım olsaydı bende Ela veya ipek koymayı düşünüyordum. Ela çok güzel çok zarif bir isim ben çok begeniyorum 🌺
Kbrckr23 Allah kucağına sağlıkla Almayıda nasip etsin canım 🥰 Bende 23. Haftadayım kızım olacak ilk Eylül yada yağmur koyarım diyordum ama şuan Simay yada Eda koyarım diyorum . Çünkü etrafımda bu isimleri birilerinin çağrışı bile güzel olduğunu hissettirdi. ♥️