Hanımlar 25 haftalık oldum şuana kadar yaklaşık 8 kg falan aldım 88 le kaldım 96 falanim. Doğum sonrası için korse düşünüyorum zaten ilk doğumdan kalan bir hasar var birde baya bir kg vermiştim ben bu gebelikten önce şuan görüntü beni rahatsız etmeye başladı. Sezeryan doğum yapacağım ne zaman korse kullanabilirim. Nasıl korseler kullandınız. Belden kopçeliler var cırtcırtlilar var medikal tarzı külot olanlar var hangisi daha iyidir toparlar ve düzeltir karnı ? Ve kaç beden almam gerekir 100 u geçeceğim gibi görünüyor malesef ki. Neler kullandınız acaba ?