Kızlar merhaba. Sizinle uzun zamandır strese grip moralimin bozuk olduğu bir durumu paylaşmak istiyorum. Normalde adetlerim düzensiz olur ama hiç gününü tutmazdım taa ki çocuk düşünene kadar ocak ayında denemelere başladık, 6ocakta regl olup 9 subatta tekrar oldum ve suan regl olamıyorum gecıkmem var testy yaptırdım ayın 18 nde negatif cıktı doktor alttan muayenede polık gibi duruyorsun ama net değilim dedi Baska doktora da gitmiş 2 tane onlarda hormonların gayet güzel değerlerin dedi hormon testi de oldum nornal kan testlerimide. Fakat bu doktor eger adet olursan gel hormon bakalım dedı. Benımde pek içime sinmedi Baska doktora randevu aldım ulstrasonda bakıldı yumurtalıklarım gayet iyi ve kistim olmadığını bu doktorda söyledi adet söktürücü verdi bugun 6. Gunum ilaç 10 günlük adı duphaston sizce olur muyum? Veya gebelik varmıdır? İyice moralim bozuluyor. Ovulasyon testi deneyeceğim eğer adet olursam. Eşimde varikosel var ama değerleri normal bir sıkıntı yok tekrar test yaptıracağız kendisine. Karmaşık duygular içerisindeyim egzersiz yapıyorum çözülür diye ama ağrılarım var kasık agrım en cokta sol tarafta. Göğüslerimde bır değişiklik var bunu farkediyorım ama tekrar bir test yapmaya korkuyorum 😢