rozerrin_63 2li testte sorun görmedikleri de 3 ve 4u istemiyorlar geri kalanına detaylıda bakıyorlar benim doktorum öyle yaptı hem gereksiz vakit kaybı hemde boşa masraf. Aslında herşeyi görüyorlar hiç gerek.yok yaptırmaya ama işte insanın içi rahat olmuyor 🙂🙂 istememesi iyi bişey sıkıntı yok demekki