kayramom1 Merhaba güzel anneler ben yarın ilk kez muayene ye gideceğim biraz beklemek istedim kalbini duyarmıyız acaba?
ebru_d_ Benim geç döllenme 7+2 hala duyamadık maalesef doktor haftaya gel dedi 🙏🏻 ins hepimiz hayırlısıyla duyarız 🌿
Buketkucuk kayramom1 Ben 6+3 haftalıkken duymuştum muhtemelen sizde duyarsınız ama her bebekte bir olmuyor belli olmaz
balbocegimm kayramom1 gec döllenmeye gec duyulur bn mesela bebegim 2 hafta geriden geliyor 7+4de duydum sitres yapma yani cnm eger duymazsan insaallah duyarsın
Bebebebe kayramom1 ilk oğlumda 6+1 de duyduk . ikicide geç döllenmeden dolayı bekledim 9. haftaya kadar gidincede duymuştum zaten .