ilkannelikkk Havvaoz bence denemeden bilemezsin çok kolay doğuranlar da var ki zaten doktorun çatına göre tahmin edebiliyor
merTveygt7 Havvaoz ilk doğumumu normal yaptım 21 yaşında . Korkmayın bırakın bebeğiniz nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin☺️
ilkannelikkk patuli sgk lıyız sadece özel bişey değil hastane yarı özel yarı devlet olduğu için fiyatlar uygun
patuli ilkannelikkk anladım kurum indirimleri oluyo o yüzden sordum tşk ederim bende pendik medipole gidiyorum da