Mom850 merhaba ne farkları var bilmiyorum ama ben pembe kapsül olanını kullandım sabah akşam bir tane alıyordum. Bir ay sonra hamile kaldım🙄 polikistik over vardı adet göremiyordum. Doktor adet görebileyim diye verdi, düzenli sabah akşam kullandım adet belirtileri başladı ben de olacağım diye bekledim bekledim meğerse hamileymişim