ilkannelikkk Bebek3444 Baş edip etmiycek kadar çok gelmedi 28.haftadan beri ara sıra geliyo sabah uyanınca fark ediyorum
Hippolyte_28 Bebek3444 Bende 22. haftadan itibaren az az gelmeye başladı. Bende şaşırmıştım ama olabiliyormuş
Busra02_ Bebek3444 tişörtlerimden izi de gitmiyordu bende çok geliyordu süt diyorlar ama pis süt bebek doğduktan sonra çok sütüm oldu ama bereketli bebek derler eskiler
Bebek3444 ilkannelikkk ben daha 17+3 deyim o yüzden korktum daha fazla gelebilir ve nasıl baş ederim diye düşündüm sona daha çokk var
Bebek3444 Denizyildizii yok ilk defa geldi şaşkınım araştırdım bi sıkıntısı yokmuş lakin beklediğim bilmediğim birşey olduğu için tedirgin oldum yoksa çok az geldi daha biraz önce
Denizyildizii Bebek3444 ha yok tedirgin olacak bir durum değil. Fazlalaşmaz zaten. Sıkıntı yok çoğu kişide oluyor. Ama sıkmayın sakın
ilkannelikkk Bebek3444 öyle baş etmelik bişey değil merak etme korkulcak bişeyde değil ne güzel sütün var 🌸
Bebek3444 ilkannelikkk içim rahatladı çok sağolun daha önce duymuştum lakin doğuma yakın olur diye duymuştum demek ki öyle değilmiş
Sevdes Bebek3444 yok yok benim daha 12 13 haftalikken nerdeyse gelmeye başlamıştı banada çok erken gelmişti hemen doktoruma sormuştum olabilir gayet normal dedi kişiden kişiye değişebilir bu durum dedi
Busra02_ Bebek3444 öyle oldu canım işlerimiz açıldı o kadar bereketli ki 1sene sonra 2.hamile kaldım ☺️😀
Bebek3444 Sevdes ya ilk zamandan beri aşırı büyüdüler o yüzden pek değil hatta hiç sütyen takamıyorum bunun etkisinin olacağı yazıyor internette