Eminehakan Doğuma az bı zaman kaldı ama.ben kendimi hiç hazır hissetmiyorum hareketlerini hissedince çok mutlu oluyorum ama hiç doğum yapmicakmisim gibi bı his de var buda hormonlardan mi kaynaklı acaba 🤷
Hatice68 Eminehakan valla bende yok yok ne ararsan panik heyecan korku endişe uyku yok uykuya daldığım an kabuslar 🤦♀️🤦♀️
BurcuLice Eminehakan 33+4 olduk bendede hiç bir heyecan vs bir şey yok ilerleyen haftalarda değişir mi bilemiyorum bekliyorum bakalım soğuk kanlıyım acaba ondan mı kıcağımıza aldığımızda durum değişir gibime geliyor sağlıkla gelsinler inş
Nehirimmm06 Eminehakan ben hamilelikte daha çok heyecanlıyım allahım bir an önce o günlere getirse keske tek içimi rahatlatan testlerin hepsin bitti çok şükür bize sabretmek kaldı 🤲🏻
ilkannelikkk Eminehakan Al benden de o kadar sıfır korku sıfır panik 😂 zamanı gelince fırtlatıvericekmişim gibi hissediyorum
Prenseslerannesi34 Eminehakan valla benim ikinci gebelik tekrar sezeryan olacak korkuyorum açıkçası doğuma girerken de baya korkarak hatim indirerek girerim herhalde ilk doğum biraz zor geçmişti 😑
Cidemkisa Eminehakan ilk gebeligimde bende oleydim soğukkanlı korkusuz gittim doğurdum geldim 😊 ama şimdi ikinci gebelikte beni neler bekliyor biliyorum ve az biraz korku endişe var maalesef
gulin-35 Eminehakan ılk dogumunmu olcak ılkte heycanlıydım suan ıkıncı ne olcagını bıldıgım ıcın dogum heycanım yok sadece bebegı merak edıyorum onun heycanı var
BiricikGamze Eminehakan Bende oyleyim o kadae korkuyorum ki korkumdan heycani hissedemiyorum bile sanki herkez dogurabilir ama ben yapamicakmisim givi hissediyorum
Gull_94 Eminehakan heyecan bendede yok acıkcası o gun gelene kadar da olmayacak bılıyorm😇ılkndede boyle olmstu dogurcagm gune kadr dogum hıc aklıma gelmıyodu
ysfali06 Eminehakan ay bnde öyleydim ilk gebeliğim bide ne yaşayacağımı bilmediğim için korku heyecan hiç bişi yoktu. Sanki hiç doğurmayacakmışım gibiydim. Sancıyla hastaneye gittim doğumun başlamış dediler hadi o zaman doğuralım ddm 😅 belki de biraz ruhsuzumdur bilmiyorum 😅 ama bebeğimi görünce çok ağladım 🐣🌸