Gbku Merhabalar 24. Haftamdayım , hala takip eden bir doktorum yok . medical park bahçeli evlere giden varmı ? doktor önerisi olan varsa çook sevinirimmm. Oraya gitmeyi düşünüyorum evime yakın diye
Tucenur Gbku ben gitmedm ama kuzenim zeynep hanıma gitmişti asırı memnundu bende bahcelievler nisa hastanesinde dogum ysptım sımdı tekrar hamileyim tekrar oraya gidecegim ck memnunum
Kardlnozge Gbku merhabaa ben irina hocaya gidiyorum ikinci gebeliğim ilk doktorum da o idi çok memnunum tavsiye ederim ;)
Gbku Florya medical park hakkında bilgi sahibi olan varmı peki ? Hediye dağdevirene gitmiştim . Asistanı beni başka hastayla karıştırıp yanlış ilaç verdi değiştirdim oyüzden doktoru
Kimkibu Gbku ben florya medicalparka gidiyorum doktorum hüseyin bey ama hediye hanımı bilmiyorum ama hüseyin beyden aşırı memnumum😍
dd34_ Gbku canım bende vitalde doğum yaptım gerçekten çok memnundum hem hastaneden hemde doktorumdan :)
Arse89 Gbku yengem doğumunu İrina hanıma gitmişti çok memnun kaldı hatta bende 2,3 defa gittim ama evime uzak olduğu için mecburen yakın hastaneye geçtim
Gbku Merhabalar 24. Haftamdayım , hala takip eden bir doktorum yok . medical park bahçeli evlere giden varmı ? doktor önerisi olan varsa çook sevinirimmm. Oraya gitmeyi düşünüyorum evime yakın diye