[silindi] SB_ Ben hep ileriyi düşünürüm. Mesela yaşlansa ismi çocuk gibi kalır diye 😂 saçma olabilir ama böyle ☺️ Tuana şuan çok güzel ama ileriye dönük bilemedim. Ayla daha güzel sanki ☺️
Didi6 SB_ Ayla çok güzel 🥰 Tuana gerçekten cennete düşen yağmur damlası değil bu arada. Her yeni isme cennetle ilgili anlam uyduruluyor. Dikkat et canım
ikiponcik_annesi Bencede Ayla güzel hatta Alya söylemesi daha güzel benim bi yakınım ismi Ayla kızınında ismini Alya koydu
SB_ ikiponcik_annesi herkes bu aralar Alya ismine taktı bu yüzden biraz gıcık oldum o isme karşı 😅 nadir isim olsun istiyorum
SB_ Arnisa evet anlamı çok güzel ama yinede maalesef kuranda geçmiyor bu yüzden biraz tereddüt ettim acaba gerçekten anlamı doğru mu diye
Arnisa SB_ evet geçmiyor bende geçiyor sanıyordum. Kuranda geçen eslem ismi var çok güzel beğenirseniz
Cankizimmm SB_ Tuana ismini bende seviyordum bı ara kızım olursa düşündüğüm isimdi ama anlamını iyi araştırın internette olan anlam doğru değil diye biliyorum. 😊
MervErdo Kızımız olsaydı eşim ayla diyo başka bişey demiyodu bide tuanaya göre ayla daha naif ipek gibi geliyo sanki insanın kulağına belki benim içime sindiği için de olabilir 😂😂 özetle oyum ayladan yana 🌸🌸
SB_ MervErdo ay vallah bende iki arada bi derede kaldım ikisini koysam birbirine yakışmıyor isimler 😅