32 haftalık hamileyim, neredeyse tüm hamileliğim boyunca idrar yolu enfeksiyonu geçirdim. 28 haftadan beri bebeğin kafası aşağıda ve rahim uzunluğu 22mmdi. Az önce farkettim ki rahim içi dudaklarda şişme var ve rahim içinde batma gibi bir his var. Bikini bölgesi dediğimiz üçgen kısımda da ara ara gerilme hissediyorum. Sizce sebep nedir kendime evham yapmak istemiyorum ama ? :/