İlk hamileliğimde gönlümden kız geçiyordu. Çok şükür Rabbimize sağlıkla kızımız oldu 2 yaşına girecek. Şimdi ikinciye 15 haftalık hamileyim bir kızımız olduğundan sanırım bir de oğlumuz olsun diye bekliyorum bugün kontrolüm var belki cinsiyetini öğreniriz 🤗