Hcr15 Arkadaşlar burnumda ve yüzümde lekelenmeler olduğunu farketmeye başladım böyle olan var mı ? ne yapmam gerekiyor tavsiyeniz var mı
Candice07 Hcr15 benim de öyle. Son 3 haftada falan oldu ama. Baya Bi belirgin suan göz altında ve burnumda. Ben hiçbirşey yapmıyorum suan için. Umarım dogumdan sonra geçer.
Busehnm Hcr15 benim de var yapacak hiçbir şey yok, hamilelikten kaynaklanıyor. Dogumdan sonra eski haline donecek insallah
Fatosbartu Hcr15 benimde lekelerim vardi aktardan dermadermin bitkisel leke kremini aldım gece ve gündüz olanını aldım düzenli kullanıyorum azaldı yenileri oluşmuyor bide dışarı çıkarken muhakkak güneş kremi kullanilmali
gulsen_57 Malesef benimde yüzümde lekelenmeler oldu ilk doğumum da oluşan lekeler geçmedi şimdi tekrar lekelenmeler oldu inşallah doğumdan sonra geçer 😕
Bestofatma Hcr15 la rosche posay kullanıyorum ben çok güzel tabi siz daha iyi bilirsiniz cildinizi ama eczaneden temin edebilirsiniz
Pelin_alkan02 Bu konuda buyukler dogum esnasindaki anne terinin kendi saciyla veya bezle silinirse gectigini soyluyolar dogruluk nedir bilmem tam olarak ama arastirilabilir bakin isterseniz