Dilaraskin 21 haftalık gebeyim Detaylı ultrasona gittiğimde doktor suyun biraz fazla dedi benim gibi suyu fazla olan mı var mı ne gibi bir yol izlediniz
Sermec27 Dilaraskin 22 de su fazlalıgı cıkmıştı ben de seker vardır diye diyete başlamıdım 26 da kontrolde suyum normale dönmüştü ve şeker yüklemesi yapıldı ve ne yaızk ki gebelik şekeri cıktı su an diyet yapıyorum
Sermec27 Dilaraskin aclık 93 tokluk 1 saat 196 ikinci saat 188 cıktı su sn sıkı bir diyet yapıyorum cok şükür aclık 74 85 arası cıkıyor tokluklar da 85 120 arası cıkıyor diyetle düzene girdi cok şükür inşallah hep böyle devam eder