OMAYBABY ayy şükür valla. Bundan 10 gün öncesine kadar 15 dk da 1, yarım saate 1 giderdim. Uyumaya yakın cok bişi içmemeye calısıyorum. Oglan da kıpırdamadıkca tuvalete gitme ihtiyacım olusmuyor. Ama kaçırmalar falan basladı 🤦🏻♀️ O da sanırım oglanın da arada bir hareket etmesi, baskı yapmasından kaynaklanıyor. Hayırlısı valla son 9 kaldı benim. Bekliyorum 🙂