Ikizlerde ikili üçlü gibi testler aynen yapmıyorlar canım. Peritinalog’a bende 17. Haftada gittim normal gebeler sanırım 23 de falan gidiyormuş. Doktorum bana senden erken istiyorum çünkü bebekler arasında kan alışverişi var mı buna bakmamız lazım dedi. Çünkü ikiz gebeliklerde bir bebek alıcı bir bebek verici olabiliyormuş ve bu da verici olan bebeğin gelişiminin daha geriden gelmesine sebep oluyormuş. Sonra bir kere daha gireceksin demişti ama şuan herşey yolunda gittiği için gerek duymuyorum şimdilik dedi. 21. Haftamızdayız haftaya kontrol var bakalım git ya da gitme diyecek mi ☺️