busratunk2 Kendinizle çelişiyosunuz gerçekten ya. Olumlu yazmışım kolay geçti demişim.
"“2. Cisi kolay geçenlerin hikayelerini okursam rahatlarım diye bir post açtım . Senin ki kolay geçti diye herkesinki kolay geçecek diye birşey yok.ayrıca”
Bunuda siz yazmışsınız. Amaç ne ??? Olumlu hikaye okursam rahatlarım diyen siz. Ama olumluya karşı çıkıp kendi ameliyatını savunan siz. Naparsanız yapın ya. Cevap yazanda muhattap alanda hata