Hanimlarrrr ben 29+1deyim. Karnımın üst kısmına dokununca elime küçük top gibi bir sertlik geliyor yuvarlak olduğunu anlıyorum hafif hafif bastırdığımda aynı top gibi sekiyormus gibi oluyor 😀 acaba bebeğimin bir yeri mi denk geliyordur kafası mesela😀😀 yada canını acıtır miyim dokunurken hiç böyle hisseden oldu mu fikirlerinizi alabilir miyim a