Kızlar selamlar,
cuma günü evde küçük bir kaza geçirdim. Dizlerimin üzerine düştüm. Dizlerm morardı biraz sert düştüm.
hemen kalkıp evime en yakın kadın doğum hastanesinin aciline gittim.
Batın ve vajinal usg bakıldı. Nst bakıldı. Sorun yok dendi. Ama 24 saat müşahadede kalman faydalı olur dediler. Ben covid korkusuyla yatmadım. Bir şey olursa gelirim dedim.
Sorun şu ki cuma gününden beri çamaşırımda hafif hafif kahverengi lekeler görüyorum.
bu haftalarda lekelenme yaşayan oldu mu?
yarın kendi doktoruma gideceğim ama şu an biraz panik oldum.
teşekkürler ❤️