busranr06 bende öyle yaptım folik asit bile almadım.. doğal yolla yaptım. Yeşil sebzeleri bol bol kahvaltıda ye. Yumurta mutlaka ye süt mutlaka bulabilirsen doğal yap kaynanam sağolsun kğmesten biriktirip. Verriyo yumurtaları.
Hatta doktora gittim bi kere vitamin alıyım diye doktor gerek kalmamış dedi bebeğin kilosu vs herşey iyi suyunda öyle hatta sen Yemen’e bile dikkat et daha kilo alma dedi bebekte onde 1 hafta..
Bende aidin salih canan karatay gibi doktorları dinliyorum okuyorum. .bi doktor demişti ülkemizde folik aside ihtiyaç yok besinlerimizde bol bol var kuru bakla gil yeşil sebzeler kahvaltıda yiyodum ceviz ve ekliyodum meyve aynı şekilde .. ilaçlar takviyeler faydası oldugu gibi zararıda var ama yüce Allah bunları boşa yaratmamıs bilimsel araştırmalarda bunu kanıtlıyor.. yani nekadar az ilaç okadar iyi canım.. genetik probleminiz yoksa doğal yolla beslenmeye çok özen gösterin paketli gıda yemeyin bol su tüketin ♥️♥️ bu benim fikrim ve yaptığım