Kızlar tam 33 haftaligim şimdiye kadar birşey yoktu sabah kahvaltıdan sonra baş ağrım başladı sonra geçti akşam yine yemekten sonra başladı 1 2 saat dayandım coraspin kullanıyorum içtim eşim acile götürdü tansiyon 12.8 normal dediler ama hala başım çatlıyor oksapar ve coraspin kullanıyorum bugün neden böyle oldu duramıyorum agridan