Susamtanem2 Teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun anladım ve çokta iyi anlıyorum bende kimyasal hamilelik olunca ikincisinde emin olmak için sık sık git gel yaptım herşey yolunda giderken hamileliğimin sonunda bana sıkıntı var almamız lazım dedikleri için riskli gebelik uzmanı takip etti onun bana aktarmış olduğu bilgiler hep olacak değil olası durumlar sadece tabiki hepsi kader ama yinede o acıyı yaşadıktan sonra söyleme gereği duyuyorum bildiklerimi belki bazı şeylerin önüne geçer diye sağlıklı bir hamileliğiniz olur dilerim Allah gönlünüze göre versin 🌸