aynurcalti Kızlar merhaba ben hastahanemden memnun olmadığım için yeni bir kliniğe gidicem sigortam ile anlaşmalı bir doktor olucak hastahanede sigortamla anlaşmalı bu durumda sizce benden para talep ederler mi?