sarikose Merhaba arkadaslar bir sorum olacak acaba boncuk kaynak saçlarla doğuma sezeryana giren var mı yada bir sorun yaratirmi olması ?
Ozteber sarikose bende öyle giricem ne gibi bi sorun olsun ki sadece cikarttirma zamanı geldiğinde uzun sürdüğü için sıkıntı olabailir başka da bişey olmaz bence ya
Glitter sarikose evet ojeyle yasak cunku vucuda baglanan bazi seyler nedeniyle tirnaklarda morarma olabiliyormus, benim baska bir ameliyatimda silmislerdi
Supersmomm sarikose ojeyle bile derken 🙄 Diyelim ki sezeryan oluyorsunuz, Allah korusun o an bi komplikasyon gelişti tırnaklarınızın renginden anlıyorlar ona göre müdahale ediliyor..
Bannesi sarikose Cnm hiç bir ameliyata oje ile girilmez(genel anestezi) çünkü parmağınıza bi cihaz takılıyor oje olduğunda o makina algılamıyormuş. Kendim bi kaç kez ameliyat olduğum için tecrübeliyim😊
sarikose Teşekkür ediyorum cevaplarınız için ben daha önce hiç bi operasyon geçirmedigimden bilmiyorum tecrübeli bilgilerinizden dolayı teşekkür ederim.