Alynadha1 Midem şişti öyle böyle değil ve midem bulanıyor çok rahatsız etti sizde de oluyor mu neden oluyor anlamadım çok kötü oldum kızlar 8 haftalık hamileyim bu arada hamilelikten mi acaba
Naz53 Alynadha1 soda öneririm yürümeye çalış gaz oluşmuştur büyük ihtimal salata, elma lifli yiyecekler yemeye dikkat et
[silindi] Alynadha1 bu aksam ben de ayniyim oyle asiri bisey de yemedim ama 🤷🏻♀️ 16. Haftadaym ilk haftalardan beri yaşıyorum bunu
Meltem01 Alynadha1 bende 8haftalıgım öyle oluyor bulantı ve şişkinlik cok çabuk acıkma oluyor yediğimde de az yememe rağmen çabuk şişiyorum😂
Huccet_5534 Alynadha1 bende 8+3 um canim sade soda içiyorum biraz rahatlatiyo cok sınır bozucu bur durum
Deryaercin Mide bulantisi bu haftalarda normal canim yedigin bir sey dokunduysa miden o yuzden sismistir
Alynadha1 Huccet_5534 çoğu kişiyiz bu haftada çok oluyor sanırım gerçekten çok kötü oluyor sade soda deniyeyim bende canım çok sağol