MuucizeminAnnesii 13+2 deyim şuan . İki gündür adet olacakmış gibi kasığımda sancı var. Normal mi sizce? Salı günü kontrolüm var ama çekindim
merveklyc MuucizeminAnnesii Ben o hafta ikili taramaya gittiğimde sormuştum doktora rahim büyüdüğü için normal demişti canım aşırı değilse sorun yoktur 🙂
Selinn773 MuucizeminAnnesii Ben de aynı ağrıları 15. Haftada yaşadım rahim büyüme ağrısıymış canım özellikle ilk gebeliklerde çok hissedilirmiş kanama vs yoksa ve aşırı derecede seni zorlayacak bi ağrı değilse normaldir endişelenme bebeğin büyüyor sadece 😌
MuucizeminAnnesii merveklyc yatırmayacak derece değil ama otururken iki gündür oluyo bende merak ettim
Ecsst Bende 13+1 aynı sancı bende de oluyor daha doktora gitmedim aklıma kötü şeyler getirmek istemiyorum ama normal bence çünkü minik bir şey büyüyor her geçen gün 😊