Leylaalin Et2308 Kesinlikle tüketmelisin ben içiyorum çok faydalı bebek gelişiminde çok faydasını gördüm
xayssx UralAybars0921 bende öncesinde içiyordum ama su an midemi bulandırıyor. Umarım geçici bir durumdur
didemturn haydibakalim kefir mayanızın olması lazım. Sürekli üreyen bir şey zaten. Ben komşumdan almıştım. Sürekli olarak üretiyorum
haydibakalim didemturn markette yoktur nerede bulabilirim acaba benim çok güzel bağırsakları çalıştırır
Adasmother Baloncuk41 düzenli kullanımda kesinlikle etkisini göreceğini düşünüyorum, bende duphalac tek başına işe yaramadı. Kefir ve geceden suya koyduğum kayısı,incir ve eriği sabah aç karnına yiyip suyunuda içerek biraz rahatladım
Gizliyiiiz BiricikGamze ay benimde almıyordu dün bir annemiz içine muz dilimleyip blendırdan gecir dedi o kadar güzel oldu ki tadı deneyin sizde
Adasmother Et2308 kabızlık problemim için doktorum içmemi istedi günde 1 bardak, sadesinin tadı kötü geldi içemedim ama çileklisi milkshake gibi 🤤🤭