Tezgelsenay Merhabalar , gecenlerde idrar tahlili yaptirmistim bakteri gozukmus sonuclarda doktorum tekrardan idrar kulturu istedi fakat sonuclarini almadim henuz bakteri dedikleri idrar yolu enfeksiyonumu acaba ? Idrar yaparken yanma falanda yok hic
Arya92 Tezgelsenay ben de bakteri çıkmıştı ama doktorum çok ciddiye almadi.bazen yararlı bakteriler flora bakterileri de idrara karışabilir demişti .doktorunuz yorumlar duruma göre
Mucizemibekliyorumm Tezgelsenay bendede goruldu.ayni sekikde yanma koku yoktu.ama bu sekildede olabilirmis.ve normal dedi .doktorum istersen kuktur falan ver ureyip uremedigne bakariz dedi.acikcasi benm vermeye firsatim olmadi.
Hatce Bende görüldü baya fazla dedi antibyotik tedavisi verdi günde 3 defa kullan dedi ama ben tek o gun alıyorum
Nerimann Bende de idrarda şeker falan cıktı kültür testi istedi sonucta bakteri bulunamadı gibi bir sey yazıyodu sonra doktor da tatile gidince kaldı öyle gösteremedim sonucu su iciyorum bol bol
Tezgelsenay Nerimann bendende kultur testi istedi canim bende gosteremedm henuz su icmeye calisiyorm.bende