
Arkadaşlar merhaba,
Resimde bugüne ait ovülasyon testim var.
Yumurtlama dönemi T çizgisi C’den koyu olmalı yada aynı koyulukta olmalı diye biliyorum fakat testte sanırım T çizgisi çok hafif sönük kalmış C’ye göre yada bana mı öyle geliyor bilmiyorum.
3 aydır yapıyorum testleri.
ilk ay yumurtlama günü T çizgisi diğerine göre daha koyu oldu. Geçen ay T çizgisi o kadar çok koyulaşmadı. Daha yumurtlama olmamıştır dedim ama ertesi gün tamamen silikleşti.
Bu ayda geçen aydan daha koyu olsada yeteri koyulukta değil sanırım. Şimdi kafama takılan sorular var;
1) Bu testte yumurtlama var mı?
2) T çizgisi pik olmadan tekrar silindiğinde yumurta yeterince büyümeden çatlıyor mu demek oluyor bu?
3) Eşimin sperm değerlerinde sorun yok ama bugünden önceki 3 gün üst üste ilişki oldu bu durumda sperm kalitesi düşmüş mü olur? Yani Bugünü değerlendirirsek şansımız az mı olur?
Bu sorularda lütfen beni aydınlatır mısınız? Kafam gerçekten karışık😕🙏🏻♥️