damlali Resmen demin tekme yedim alttan bıçak saplandı orama normalmi yaa çok korktum çocuk çıkacak sandım
Sonay-34 damlali bende o civarlarda bir kramp bir batık gibi bişi olmustu 10dakika ağlamaktan kalkamamıştım ama sonra yavaş yavaş azaldı
Prenseslerannesi34 damlali 24 25 haftaligim bu ara sık sık aşağıya tekne atiyor ve gerçekten can yakıyor firlayaccak gibi oluyor doktora sordum herhangi bir sıkıntı yok dedi kontrolde herşey yolundaymis kafa yukarda ayaklar asagidaymis ondan diyor
Dilaam damlali bende aşağıda hissediyordum tekmenllerini doktor bebeğin ayakları orda o yüzden orda hissediyorsun sorun yok demisti
Dilan9280 Prenseslerannesi34 bende 24 haftalığım aynı şekilde benimde devamlı asagı tekmeliyor üst bölgeler tekmelenmiyor neden bilemiyorum
yasemin333 damlali o haftalarda ayakları aşağıdaydı benimki de vajinama idrar torbama vururdu sanki saatlerdir tuvalete gitmiyormuşum gibi ,her an çıkacakmış gibi hissederdim.Ayakları aşağıdaysa normal bir durum.
yasemin333 nurbebek01 o kadar erken haftalarda güçlü tekmesi olmaz benim kasığa bıçak saplanır gibi ağrılar girerdi o haftalarda seninki de öyledir
rukiyeeefeee ben ayakları sol tarafta hissediyorum hiç değişmedi en başından ber hep soldan ve sağ kasığa doğru vuruyo 26 haftalığız bizde