Ya kızlar bugün 20. Haftama girdim aşırı belim ağrıyor ya memleketime geldim dün şehir dışındayım yani hastane de uzak buraya akıntılarimda var ama en önemlisi bu bel ağrısı dayanacak gibi değilim ya aşırı ağrıyor belim nasıl geçer yada kötü bir şey degildır demi korkuyor insan ister istemez