Veraninannesi Iyi akşamlar akşam yemeği yiyecem de Önce corasprin mi yesem yada önce balık sonra corasprin mi yesem bilen var mi yardımcı olur musunuz teşekkürler teşekürler
Veraninannesi Denizyildizii bilmem içime böyle bi düşünce girdi benim akşam 1pda ilacı yememlazim o yüzden sordum
Veraninannesi Nry0682 hm tamam tesekkrler corasprin pıhtılaşma için ya acaba yedikten sonra bsiey yememem mi gerekiyor sandim ve doktorum akşam 10da ye diyince aklıma takıldı çok sağolun
Nry0682 Veraninannesi bende kullanıyorum hem coraspin hem oksapar 4000 besinde hicbi kısıtlama yok merak etmeyin.Ben balık yedigimde omega içmiyodum ama suan multivitamin kullandıgım icin onun icinde hem folik hem omega olunca mecbur iciyorum bi zararı olmuyo.
Veraninannesi Nry0682 hm anladım ben balık ilacı yemiyorum bende 0.6 oksopar kullanıyorum ve gynferon kullnıyorum ve corasprin protestan 22 haftalık oldum yine çok sağolun gönlümü ferahlattiniz Allah razı olsun