Semahasan001 Pko olan kişiler testi sabah mı yapıyor akşam mı Nasıl yapmalı bu konu hakkında bilgi verebilir misiniz.?, 🙏
Mooommyy1 Semahasan001 ben aksam 6-8 arasi yapiyodum ve o arada degerlendiriyoduk doktorum oyle onermisti . Ovulasyon testi sayesinde hamileyim suan 🙏🥲
Pcosluhayat Semahasan001 pcolular için özel bir saat yok ama hep ayni saatte yapmamiz daha iyk sonuc veriyor. İki qydir öğlen 12.30-1 arası yapıyorum
Semahasan001 Pcosluhayat ben çalıştıgım için sabah yada akşam yapabilirim gündüz her gün aynı saatte yapamam