Annecik35 Kızlar merhaba ben 34+1 hamileyim dün geceden beri rahmim de (vajina) inanılmaz bir ağrı var kemiklerim ayrılıyormuş gibi sabaha hala devam ediyor normal mi yani sizce erken Doğum riskim de var suyum nişanım hiç bi şeyim gelmedi ama 😕
Sinmn Sürekli bir ağrı mı gidip geliyor mu yoksa? Doğum sancısının en belirgin özelliği düzenli aralıklarla olmasıdır.. benim sancım belimden başlayıp karnıma yayılmıştı ve yaklaşık bir dakika sonra geçiyordu..