Kazakistan’da yaşıyorum 3 aydır dil vs bilmiyorum dil bilen biri ile test pozitif çıktıktan 5 gün sonra kontrole gittik Türk doktoru bulamadık devlet hastanesine de gitmek istemedim burası hastane konusunda pek iyi olmadığını duyduk özel hastaneye gittik. alttan muane etti 3 haftalık tam bugün demiş vitamin verdi onu kullanıyorum. 31 martta tekrar randevu vermiş kalp atışını dinleyelim diye ama 5 haftalıkken kalp atışı duyulur mu tekrar gidip alttan muane etsin de istemiyorum göğüs ağrım ve karnıma bazen kramp giriyor onlarda normalmiş zaten acaba biraz daha bekleyip sonra mı gitsem yoksa verdiği tarihte gitsem ki kontrole kararsız kaldım