Gizzemmm mumumu 4+3 te Beta hcg1464 çıktı bugün 5 haftalığım perşembe randevu aldım ilk kontrolümüze gidicez 😁
Didemmmmm mumumu şuan 4+2 yim 3+6 da değerim 111 di daha adetim geçmemişti. Bu hafta tekrar baktıracağım🙏
Tucenur mumumu bn bugun 4+5 henüz gitmedm kan vermeye 😀 testte kop koyu cizgiyi görmeme ragmen sanırım 2 nci çocuk olmasının rahatlıgı bu yarın inş vericem kan