Hasimato hastasiyim. Hipotiroidin en zirve hali. Benim 18 falan cikmisti ilk olcturdugumde, omur boyu euyhrox diye bir hormon ilaci var onu kullanacagim.
gebelik duurmunda tsh seviyesi cok onemlidir surekli kontrol ettirmek gerekir, hormon ilacinin bebege zarari yoktur aksine seviye yuksekse ilac kullanmamanin zarari vardir.