Gizmolata Mumy01 alanı değiştirebiliyorsunuz, ve emin olun hiç gırgır gibi değil 4 tane vakum gücü var. Ben evde kedi besliyorum bide düşünün halıdaki kesi tüylerini bile alıyor, almak isterseniz hiç düşünmeyin bence🥰
rafadanyumurta Loveme canım benim var inan bana çok da lazım değil o lazım mutlaka al diyenlere bakma parana yazık. Ben artık kullanmıyorum bile Bi köşede duruyor boşa para
rafadanyumurta Loveme xiaomi mop pro 3200gibi Bi fiyata Almıştım 7ay önce. Onun yerine dyson al ömürlük kullanırsın. Bu takılıyor. İyi çekmiyor. Bilmem ne uğraş dur sonra
Fly38 Leylaalin halıları parlatıyor resmen sanırım fırçası sayesinde oluyor.engel aşma mesafesi yaklaşık 5 halı kalınlığı kadardır hiç bi sorun olmuyor halılarda. Sadece silerken halıyı silmemesi için alan seçimi yapabilirsiniz halıyı algılamıyo silerken. Zaten kurulum videolarında görüsünüz
Zeliha33556 Loveme bende çok memnunum roborock s5 kullanıyorum. İlkte çok tereddüt ettik pahalıydı seçtiğim model. Çevremde kimsede yoktu gözlemleyeceğim. Aldığımdan beri hiç normal süpürge tutmadık eve. Hem süpürüyor hem siliyor. Hemde sensörlü bir cisim görünce yavaşlıyor. Ürünü çizmiyor.
NeeSalman Bende 2. Ye hamile olduğum için eşime aldırmaya çalışıyorum mecbur alacak. Gerçekten kullananlar memnu mu merak ettim
Sarekrlngc NeeSalman memnun kalmak benim ona hissettiğim duyguların yanında sönük bir ifade olarak kalır o kadar diyeyim😂
Zeynep248 Canım ben yaklaşık bir ay önce roidmi eve plus modelini aldım teknosadan fiyatı 6 buçuk binden 5 buçuk bine düşmüştü kurulumu gayet basit telefondan eşleştiriyorsunuz Wi-Fi üzerinden tabi öncelikle telefonunuza uygulamasını indiriyorsunuz takibini ordan yapıyorsunuz çünkü robot iki parça yuvası ve kendisi olmak üzere . İlk çalıştırdıktan sonra evinizde köşe bucak geziyor ve sensörleri aracılığıyla evin krokisini çıkartıyor benim aldığım model 36 sensör ile en yüksek sensöre sahip bi model engelleri önceden kestirip duvara veya onun gibi bir engele yaklaştığında yavaşlıyor çarpmıyor eğer halıların saçaklıysa sıkıntı olabiliyor bir iki kez takıldığını gördüm düzelttim robotu ben bu yüzden saçaklarını çıkartmayı düşünüyorum daha öncede aklımda olan birşeydi onun haricinde benim evim 160 metrekare tüm odaları süpürmesi 1 saat 15 dk sürüyor şarjı en yüksek derecede çalıştığında yüzde 50 gidiyor .süpürme işlemi bittikten sonra yuvasına gidip çöpü yuvasındaki haznesine kendisi boşaltıyor ben ellemiyorum aylık toz torbasını değiştiriyorum sadece onun haricinde silme özelliği de mevcut henüz kullanmadım bi yorum yapamayacağım o yüzden . Eğer almayı düşünürseniz kesinlikle tavsiye ederim heleki çalışan bi anneyseniz eliniz kolunuz olur siz evde yokken dışarda telefon üzerinden tek bi komutla evi tertemiz yapıyor 🌸
XxKirmizibalik melekanesi ay anlayamadım😀 melekanesi evet indirdim de benim teli bir türlü bağlayamadık
melekanesi XxKirmizibalik kapatma ve ev işareti var ona 3 saniye basıyorsunuz. Telefondan wifiye bağlanıyor.
Endo Loveme ben aldım çok memnunum çekim gücü gayet iyi günlük süpürme için çok ideal sadece giremediği ara küçük yerler için normal süpürgemi açıyorum o da sorun değil gebelikte çabuk yoruluyorum o yüzden çok işime yaradı en güzeli yyak koltuk altlarına eğilip kalkmıyorsun giriyor ter temiz yapıyor yeter ki girebilsin bunların birçok modeli var ona dikkat etmek lazım silme özelliği de var ama onu çok kullanmıyorum benim ki xiaomi dream f9 vacum mop biüst modeli yapay zekaymış silerken halıyı ayırt edip sasece zeminleri siliyormuş belki bu modepde silme daha iyi kullanılır onu bilemiyorum
Mammimammi Loveme valla şu reklamlardaki Alex baya bir ilgimi çekiyor. Kesin elim ayagım olur alsam ama benim çocuklar o çalışırken üstüne oturup seyahate çıkarlar diye korkup vazgeçiyorum.
BurcuP Mammimammi o çok küçük görünüyor haznesi küçüktür ikide bir hazne temizlemek de çok zor oluyor.
Sell90 Loveme ben kullaniyorum ve asiri rahat. Butceyi zorlamayacaksa kesinlikle rahatlik kadin ve ozellikle anne icin. Hele hamilelikte koltuk altlari veya baza alti iskence. Simdi hergun duzenli sekilde supuruyor gerekirse siliyor ve normal supurge ihtiyaci duymuyorum anca genel buyuk temizlik yaparsam(onuda henuz yapmadim🙈) onemli olan ayrica aslinda esyalarin coklugu ve yuksekligi.
BurcuP Fly38 ben de çok memnunum inanılmaz hayat kolaylaştırıyor robotumdan Allah razı olsun, o derece memnunum 😂😂😂🤣