KMerveK Kizlar vajinadan damar çeker gibi bıçak saplanmaları oluyor ya onlar arttı bugün.36+4 haftadayım.Bu doğumun çok yakın olduğunun göstergesi mi böyle olupta doğuran var mı
Hatice68 KMerveK birebir aynı günlerimiz canim bende de durumlar aynı karnim bugun gün içinde cok sertlesti kasilma oluyomus sanırım rahme doru böyle sızı gibi bisey giriyor arada doğum şeklin belli mi cinsiyeti ne bebisin benimki erkek💙
Buketkucuk KMerveK bende 34 haftalığım benimde vajinama batmalar oluyor bebeğin başı aşağıda ben büyüdükçe yaptığı baskı arttığı için o batmalar oluyor diye biliyorum ama
Hypatia KMerveK benim de 36+0 ,ama 1 haftadır falan aynı şeyi yaşıyorum,çok fena bir batma oluyor,kitlenip kalıyorum.bazen diyorum aha geliyo heralde diye 😃😃 en başından beri başı aşağıda,kanala mı girdi acaba diye geçiyordu benim de aklımdan
KMerveK Hatice68 kasılma değil de baya bi batma oldu bugün.33.haftada gittim en son doktor normal doğum gibi dedi 3 gün sonra kontrolüm var çatı muayenesi yapacak heralde netlesir o zamana. Cinsiyet benimki de erkek
KMerveK Prensesannesi41 benimki de gelecek gibi durmuyor sen yine sona yaklaşmışsın ben zaman geçiremiyorum hiç😂
Hatice68 KMerveK bende olmadım çatı muayenesi ama bana baştan sezaryan dedi bebeğimin kordon bağında damar eksikliği var o sebepten dolayı
KMerveK Hatice68 benimkini de Allah bilir artık anca sona gelince belli olur sağlıklı olsunlarda sezeryan normal farketmez hic
mbilge Hatice68 canım benim bebeğimde de damar eksikliği var ama direk sezaryen demedi bekliyoruz doğum şekli belli değil şuan 36+5 teyim
Prensesannesi41 KMerveK hanimefendiyi bekliyoruz dedi şimdilik haftaya kontrolüm var bakalım gelmezse o zamana kadar çatı muayenesi yapacaktı
KMerveK Buketkucuk benim batmalarimda o haftalarda baslamisti bizimkinin başı da aşagida demek o yüzden oluyor
Hatice68 mbilge valla özel hastaneye gidiyorum dogumu da orda yapicam bana dediği riske atamam dedi normal doğum da bide tup bebek olunca bende korktum normal doğumdan açıkçası nefessiz kalma durumu olabilir doğum anında dedi inan muallaktayim bende